Reklamačný poriadok a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru a reklamácie

Všetky otázky týkajúce sa reklamácií, sledovania a vrátenia zásielok smerujte na naše reklamačné a dopravné oddelenie: Tel. kontakt: +420 731 503 408

(v prípade neprítomnosti pracovníka, prosíme o zaslanie informačnej SMS, ozveme sa vám hneď ako to bude možné) email: info@mamaplace.cz

Vrátenie tovaru

Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka ako spotrebiteľ právo tovar do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky vrátiť a to bez udania dôvodu. Ak Vám tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť, vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy a pošlite nám ho spoločne s faktúrou späť. Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14-tich dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Peniaze nevraciame v hotovosti ani poštovou poukážkou.

  • V prípade monitorov dychu a pohybu Snuza, je dôležité k vratnej zásielke zaslať aj pôvodný obal, kde sa nachádza sériové číslo.
  • Monitory dychu musia byť zaslané v pevných obaloch, voľné miesto musí byť vyplnené, aby nedošlo počas prepravy k zbytočným otrasom, pretože môže dôjsť k poškodeniu senzorov pre snímanie dychu a tým sa stáva výrobok nepredajným.
  • Počas zimného a prechodného obdobia doporučujeme zásielky zabaliť tak, aby nedošlo k ich poškodeniu počas prepravy alebo skladovania dopravcom.
  • Vrátený tovar nesmie byť poškodený, vypraný (v prípade textilu) a musí byť kompletný. Hryzátka, dojčiace korále či klipy na cumlík nemožu byť vyvarené, či používané deťmi.
  • Pre urýchlenie vrátenia peňazí a tiež z dôvodu častého nezanechávání avíz zo strany dopravcov nám prosím zašlite fotografiu (screen) podacieho lístka, prípadne číslo zásielky na mail: info@mamaplace.cz alebo SMS o odoslaní zásielky na tel. číslo +420 731 503 408.

! Vrátenie tovaru so zabezpečením cez aplikáciu!

(Video pestúnka Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite 3 Connect a monitor pohybu Snuza Pico). Ak je prístup do aplikácie chránený heslom, je kupujúci pri vrátení tovaru povinný túto ochranu zrušiť alebo heslo uviesť v popise závady. V opačnom prípade má predajca právo zamietnuť vrátenie tovaru.

→ Vrátenie tovaru prostredníctvom Zásielkovni 

Ak vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje a chcete ho vrátiť, môžete využiť vrátenie prostredníctvom Zásielkovni (https://www.packeta.sk/).

Zásielkovňou nemožno vracať nadrozmerné zásielky, to sú také, ktoré majú maximálny rozmer jednej strany zásielky od 70 cm 
do 120 cm alebo maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán od 120 cm do 150 cm alebo váhu od 5,1 do 10 kg.
Pri nedodržaní týchto parametrov, je účtované dopravné, zo strany dopravcu 1000Kč. V takomto prípade vám
bude čiastka odpočítaná od vratnej čiastky.

8-miestny kód 98757522, nadiktujte obsluhe na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne - zasilkovna.cz/pobocky, kde od vás zásielku preberú a odošlú
ju na našu adresu. Na zásielke neuvádzajte žiadnu adresu, zásielku je iba nutné zabaliť do nepriehľadnej fólie alebo ďalšieho nepriehľadného balenia. Suma spojená s touto dopravou (2,5 Eur) vám bude odpočítaná od celkovej čiastky objednávky. Vrátený tovar musí obsahovať formulár na odstúpenie
od kúpnej zmluvy !!!

FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY Mamaplace SK stiahnite tu

Adresa pre vrátenie tovaru:

NSP Czechia s.r.o.

Kaštanová 182

73961 Třinec

Reklamácie
 
Reklamáciu je možné uplatniť iba v čase do 24 mesiacov od prevzatia tovaru. Ak sa objaví na tovare vada, je potrebné reklamáciu uplatniť bezodkladne. Ďalšie používanie tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie vady, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom na odmietnutie reklamácie. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, čistý, suchý a riadne zabalený. Pri reklamácii zašlite spolu s tovarom a vyplneným reklamačným formulárom tiež doklad o kúpe (faktúru).
 
 
Reklamácia zariadenia so zabezpečením (Video opatrovateľka Luvion Supreme Connect, Luvion Grand Elite Connect 3 a monitor pohybu Snuza Pico). Ak je prístup do aplikácie chránený heslom, je kupujúci pri uplatnení reklamácie povinný túto ochranu zrušiť alebo heslo uviesť v popise závady. V opačnom prípade má predajca právo zamietnuť reklamáciu.
 
Adresa pre zasielanie reklamovaného tovaru:
 
NSP Czechia s.r.o.

Kaštanová 182

73961 Třinec